söndag 6 december 2009

Uppladdning


Helgen har bestått utav tårta, julmust och vila. Igår lördag åkte jag och Tim hem till hans mamma som fyllt år för att ladda upp inför veckan med en massa kolhydrater och kalorier. Idag har vi bara tagit en kortare tur för att jag skulle visa Tim de nyfunna springstigarna och sen har vi bara handlat och suttit inne. Imorgon byts detta ut mot plugg och träning, imorgon blir det spinning.


Nu när jag var inne på hemsidan såg jag att de sökte nya ledare till olika pass, jag fick ont i magen när jag läste det. Jag har länge pratat om att söka och att det skulle vara roligt, men nu när det börjar bli allvar känner jag mig riktigt nervös. Jag ska prata med lite ledare och personal i veckan och se vad de säger. Ansökan ska inte vara inne förän 21 Januari så jag har tid på mig att tänkta. Ska se om det verkligen är spinning jag vill hålla på med, har verkligen fått upp ögonen för danspassen den senaste tiden men där känner jag mig ännu grön. Spinning har jag kört i flera år och där känner jag mig riktigt säker.

Inga kommentarer: