torsdag 17 december 2009

Jul ledighet :)

Nu har jag äntligen fått mitt jul uppehåll :) igår sent på kvällen blev äntligen marknadsföringsplanen klar och kunde skickas till handledare och urkund. Tog idag därför en välbehövlig sovmorgon till halv 9. Tog sen en kort runda på ca 30 minuter där jag sprang vissa bitar på gångvägen, lite mer dämpning tror jag att det är nu ute med snö som ligger packad på marken. Vissa bitar blev på asfalt men genom att tänka på tekniken gick det även bra att springa på den. När jag kom hem var blodsockret nere i botten men istället för att äta fixade jag i köket, diskade och torkade av. Tur att Tim inte var hemma för jag hade inte vart något trevligt sällskap. När jag får för lågt blodsocker har jag en tendens att överreagera på saker, idag var jag nära gråt för att det var så mycket disk, en annan gång har jag börjat gråta av att sladden till perkulatorn fortfarande satt i väggen. Nu har jag iaf fått i mig mat och är genast på bättre humör :)

Det är jobbigt när folk ska hålla på att kommentera anonymt, jag godkänner inte många av de kommentarerna. Om inte den ljusstaken man sätter i fönstret heter adventsljusstake vad heter den då? googlar man får man upp både den och den andra med 4 ljus.....

Inga kommentarer: