fredag 18 december 2009

Hej mitt vinterland

Idag hade jag hoppats på att det kanske skulle bli lite varmare ute än 8 minus som det var igår, typ 4 minus kanske. Men termometern visar nu minus 11,4 grader! Svinkallt. Jag ska nu ut för en joggingtur i skogen men har bara underställströja, tunnstickadtröja och vindjacka att ta på mig på överkroppen, det känns som att det kommer att bli kallt! Funderar nu på om en fleece tröja är varm att ha med understället under vindjackan eller om jag borde springa med en skidjacka nu när det är så kallt. Dumt nog har jag önskat mig en fleecetröja i julklapp fast 2 kanske är bra att ha.

löpartights och underställströja längst under mjukisbyxor, tunnstickadtröja och vindjacka. Jag får hoppas att det räcker för jag borde bli riktigt varm av att springa.

Inga kommentarer: