torsdag 17 december 2009

Inspiration

Jag har nu suttit och kollat på biggest Loser och nästan bölat över deras resultat, speciellt när en tjej hade nått samma målvikt som mitt egna. Jag har verkligen fått hjälp av det programmet för att få inspiration till att kämpa. Vi förljer inte riktigt samma diet men en del tips kan man få av programmet. Jag har redan gått ner en del och vet att jag kan det men egentligen är målet att jag ska orka mer, då spelar inte riktigt vikten den största rollen. Jag orkar redan otroligt mycket idag, jag skulle till och med kunna säga att jag är i ganska bra form, otroligt bra form för att vara i den storleken jag är och för att väga som jag gör. Ett mål jag har på sikt är att jag den sista Maj 2010 ska orka springa 30 minuter utan att ta någon paus, det är ca 5 km för en ovan löpare. I och med min konditions träning så vet jag att jag även kommer att tappa vikt. Mitt träningsschema ändras nu också så jag hoppas att mitt löpar mål kommer klaras lätt.

Så här såg jag ut 2006, nu ser det iaf mycket bättre ut och såhär tänker jag aldrig se ut igen!

Inga kommentarer: