tisdag 8 december 2009

mycket inför Jul

Nu är det mycket att göra inför jul, 2 PM ska skrivas (ett ska in på fredag) och 1 tenta ska det pluggas till. Sen ska det köpas julklappar och det egna shopping suget ska försökas hållas tillbaka. Träning ska också hinnas med men det är något som inte är så svårt nu när man fortfarande kan träna ute. Nästan varje morgon hinner jag med en promenad eller jogging tur och det är verkligen jätte skönt då man blir piggare under dagen. Den här veckan har jag tagit och satt igång styrke träningen igen efter vilan pga av vadmuskeln. Idag kände jag mig stark men led av att benen skakade mest hela tiden när jag gjorde ben övingar, jag får ta igen den träningen på torsdag.


Jag var inne på HMs webbshop och hittade detta, inte bra inför Jul. Först blir det att handla julklppar sen saker till mig själv. Synd är det bara inte är kläder jag behöver, en ny sportbh börjar bli ett rejält måste.

Inga kommentarer: