fredag 11 december 2009

Glädjens dag

Idag känns det som att det kommer bli en bra dag, morgonen började konstigt dock. Jag är van med att det första jag gör på morgonen är att ta på mig kläder för att ta mig ut för att röra på mig men inte idag. Igår blev jag inte helt klar med mitt PM så det var bara att hoppa över joggingturen idag för att sätta sig och skriva. Nu ska jag bara redigera det, har lite för mycket bakgrundstext. Glädjen denna dag kommer från att jag dels börjar bli klar med PMet men att jag sedan fick mitt tentaresultat från marknadsföringen, bara 1 fel på tentan! som resulterade i en 5a, nu behöver jag bara få godkänt på det PMet så har jag minst en 4a i betyg :) sen såg jag att mina föräldrar satt i bidragspengar till mig då Louise kommer idag och vi måste fixa så hon också har något att äta (Tims och min matplånbok är inte så fet nu). Sen kommer ju Louise och vi ska förhoppningsvis hitta på lite kul i helgen, imorgon blir det kanske boxning.




Nu måste jag äta lite frukost för det har jag inte gjort än :S

Inga kommentarer: