torsdag 3 november 2011

Fördelar

En fördel med att inte plugga längre att jag nu har tid att läsa annat än studentlitteratur.
Game of thrones, första boken har jag redan sett som serie men den ska ändå bli rolig att läsa. Såg att den även kommit ut på svenska men jag vill läsa direkt från original författaren så jag läser den på engelska, språket och strukturen blir också mycket bättre på engelska. Finns sen 4a delar till varav 5 böcker, den 3e är uppdelad i två delar. Jag hoppas jag ska hinna läsa nummer 2 innan den kommer ut som serie i vår, jag har bara 780 sidor att plöja igen plus lite bonus material/läsning av den 1a boken......

















Utan att ha läst boken, men sett serien, kan jag absolut rekommendera boken till de som gillar, historia, fantasy, drama och spänning.

Inga kommentarer: