tisdag 1 november 2011

Allt jag vill

Det finns så mycket jag skulle vilja göra under en vecka som jag nu inte gör/hinner pga av tid, brist på ork/energi och brist på disciplin.

Om jag kunde skulle jag vilja hinna gymma 5 dagar i veckan, springa 4-5 gånger i veckan, gå på minst ett aerobics/dans pass per vecka och gå på crossfit minst en gång per vecka. Jag skulle även vilja göra något avkopplande och mjukgörande minst 2 dagar i veckan, t.ex. yoga eller något flex/sidighetspass. Nu hinner jag typ 3-4 gympass, ett aerobicspass, ett danspass, ett pass crossfit och om jag har tur ett pass löpning.

Om en månad kanske min arbetssituation ändras igen och jag kanske får mer tid över till att hinna träna mer som jag vill, dock inte alla pass jag skulle önska att jag hann som i stycket ovanför. Fram tills dess och kanske efter så får jag göra det bästa av situationen och prioritera träningen framför mys i soffan, spontan shopping i veckan och matlagning i veckorna.

Inga kommentarer: