tisdag 9 februari 2010

Tiden som gått

Om jag ändå kunde säga att tiden som gått vart fullt med massa studier, låmnga kvällar med en bok framför näsan, men så är såklart inte fallet.

Förra veckan var lite att gå tillbaka till a´naturall (ingen aning på stavning) med powerwalks istället för löpning och mycket tid hemma utan måsten att se anständig ut (därav den otroligt vackra bilden).

Gick tillbaka till styrketränandet för ja, det behövs verkligen. Hade ju någon förhoppning om att se fina resultat utan styrka men styrka och kondition bör gå hand i hand. Rejäl träningsvärk efter ett ny upplagt styrkeschema blev kontentan av den veckans styrketräning.

Var hem till föräldrarna för snabbvisit över helgen. Hjälpte min lillasyster på gymet och firade Systerdotter Emilia på 4 års dagen samt betade av lite snöskottning som gav härligt svettiga kläder....Termobyxor var riktigt längesen man hade på sig men väldigt skönt när det pulsades genom snö.

Mina härligt vackra naglar fick ryka under söndagskvällen och ersättas av riktigt korta jag visste skulle klara av ett rejält boxningspass under måndagskvällen. Nu ska det satsas, kampsport av olika slag är nog bland det roligaste som finns, alla bör testa minst en gång för att få uppleva adrenalinet. Har jag tur blir jag även tränare, om de nu hör av sig, borde få ett samtal nu i veckan.

Inga kommentarer: