torsdag 18 februari 2010

Tenta dag, imorgon plugg och träning

Idag var det dags för tenta, hade god lust att strunta i att göra den då jag absolut inte hade pluggat, hade gärna börjat plugga några dagar tidigare för att vara lite mer säker. Men som det naturbegåvning man är ;) gick tentan superbra ändå :P
För att inte bara skriva om träning och mat så är detta den "outfit" jag hade dagen till ära, ganska nice tycker jag, skjorta är knäppt ganska strikt men har man den öppen ser man inte lika "allvarlig" ut. Åkte på möte på Upplands Motor som jag och min grupp använder som fallföretag i vår kurs kvalitets- och miljöledning där vi studerar framgångsfaktorer med kvalitetsledningssystemet ISO 9001.

Efter mötet och lite plock och städ hemma pälsade jag på mig och drog ut med hunden för en skogspromenad vilket även blir den ända "träningen" för mig denna aktiva vilodag.
Knas hunden pinna på som bara den och är lycklig över att temperaturen gått upp några grader så han slipper ha täcke på sig.
Till helgen (på lördag) får jag hit Louise för en liten visit vilket gör att morgon dagen kommer läggas till en hel del plugg, effektivt pluggande hoppas jag. Tänkte ta 2 flugor i en smäll och dra ut med hunden och springa min vända för dagen på morgonen (tidigt!) och sen plugga effektivt fram tills ca klockan 3 då det blir på med träningskläderna och dags för ett pass styrka och danspass efter :) Tänkte börja pluggandet redan nu genom att läsa en artikel jag ska sammanfatta.

Inga kommentarer: