lördag 20 februari 2010

Glad :D

En helt ny dos motivation kom idag när jag ställde på vågen, nya kostschemat fungerar bra för mig (än sålänge) och på mindre än 1 vecka har jag gått ner 2 kg :O Nu ska jag fortsätta kämpa och hoppas att det kommer vara mer positiva resultat i framtiden. Detta ger mig mer disiplin att verkligen hålla mig till det schema jag lagt upp.

Igår försökte jag styrketräna på Ekeby anläggningen bland alla män, såg kanske 1 kvinna totalt bland styrketränings sakerna och det var vid en maskin. Trångt som satan var det och jag kunde inte göra alla övningar för så mycket var upptaget och jag hade inte tid att vänta en kvart för att få göra mina 2 set. Efter körde jag dans, riktigt roligt pass som kan bli så jobbigt om man tar ut alla rörelser. Idag blir det vila med promenader med hunden, Louise kommer också :) Ikväll blir det mat (om jag inte väljer att äta hemma) och sen Bio med Julia och Nanna (och kanske fler?).
Eldprov har jag fått utstått i veckan då Therese och jag skulle "fika" efter tentan, jag lyckades hålla mig ifrån allt gott och bara drack vatten. Hungrig handlade jag på Willys och lyckades motstå allt gott, ikväll blir det en ny prövning, det ska jag klara!

Inga kommentarer: