fredag 19 februari 2010

Brist på tålamod

Om tålamod skulle gå att köpa skulle jag behöva lägga ut alla mina pengar på det. Jag har verkligen inget tålamod alls just nu, när det gäller mig själv vill jag se resultat nu nu nu! Lite resultat har jag sett, speciellt i styrketräningen vilket har gett mig lite mer motivation. Jag och storasyster Bea har pratat om att göra om i min och Tims lägenhet, det ska målas om, är extremt trött på kaffelatte färg, totalt dötrist och fondvägg som nu inte riktigt är lika "inne". Köket och vardagsrummet är det som är "lättast" att fixa, det ska målas om i vardagsrummet och i köket ska det tapetseras as coolt :) Detta vill jag helt göra nu, idag, men med heltids studier för min del och Tim med studier och jobb så måste det vänta, jag hatar att vänta! Även lite mer pengar till småprytlar jag vill ha skulle behövas, studie pengar räcker inte så himla långt.

Nu ska jag iväg för lite styrketräning och kanske lite löpning innan det är danspass :) Brukar köra styrka och kondition efter dansen men det blir så himla sent så jag gör det hellre före, hur slut jag kommer vara i kroppen inför danspasset ska bli intressant att se.

Inga kommentarer: