tisdag 29 september 2009

Inte den piggaste

Idag var det tungt att gå upp ur sängen. Efter den tunga cykelturen till dagens seminarium så kände jag mig piggare, iaf trodde att jag var piggare. Benen var tunga sen gårdagen och hela dagen bestod av seminarium sen föreläsning. Riktigt trött blev jag och var nästan på vippen att ge upp för dagen och cykla hem. Men efter 2 värktabletter och att jag tagit mig i kragen satt jag kvar och gick även till gymet för det inplanerade styrketränings passet. Riktigt stark kände jag mig i överkroppen så det gick super. Avslutade även dagen med att jogga 30 minuter på bandet, skam den som ger sig tänkt jag.

Nu sitter jag hemma och försöker tala vett med min mage som har fått för sig att göra ont. Kanske inte har något annat val än att bädda ner mig i soffan framför Idol och kanske snegla lite i min miljöekonomi bok som jag bör läsa.

Inga kommentarer: