måndag 7 september 2009

Formbesked

Idag fick jag ett riktgt "formbesked" tog en skogsrunda i morse innan frukost som innehöll en del joggning men mest gång. Toppade nu eftermiddagen med cykel ca 30 min till Ultuna Friskis och Svettis, 45 min spinning och sen ca 30 min cykel hem. Allt kändes verkligen toppen vilket betyder att jag inte tappat speciellt mycket i sommar när jag hade uppehåll. Imorgon blir det skivsstång 17,30 vilket innebär att jag kommer att vara hemma för middag riktigt sent :( Riktigt tung dag blir det oxå då jag börjar 08,15 och slutar 16,00.

Tänkte faktiskt ge ett litet träningstips till er som läser

Att tänka "när jag tränar kan jag ha den där fula gamla tröjan jag aldrig använder för jag kommer ju ändå bara svettas i den" är inte alltid så bra. Att ha nya snygga träningskläder (eller kläder man tycker är snygga och trivs i) gör det mycket roligare att träna. Plus att man känner sig tvungen att träna nu när man köpt nya träningskläder.




Jag i våras innan ett styrketräningspass

Inga kommentarer: