onsdag 23 september 2009

Jag saknar honom så det gör ont

Ända sen Vallixi såldes till Sävaridcenter i Uppsala så har jag inte kunnat låta bli att följa honom. Jag saknar honom så det gör ont i hjärtat. Jag läser deras Blogg varje dag ( http://www.savaridcenter.se/?cat=11 ) och kommer ihåg nästan alla av hans resultat. Jag har sagt till Tim att en dag ska han finnas hos mig igen. Min dröm är att han ska få avsluta sina dagar i min ägo, jag hoppas verkligen att det blir så.
Jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på hur det känns att dra fingrarna igenom hans man, att luta huvudet mot hans hals



privat bild

privat bild
Nu (han är fortfarande lycklig och det värmer mig i hjärtat och jag vet att han har det jätte bra)
bild: sävaridcenters pixbox sida
Bild: sävaridcenters pixbox sida
För många kan det säkert vara svårt att förstå, men att mista en familjemedlem, någon man älskat(läs Älskar) innerligt, är inte som att spola ner en död fisk i toaletten.

1 kommentar:

maja sa...

aww... han är bäst!