tisdag 15 september 2009

Tisdag 15 sep 2009

Idag blev det ingen vidare träningsdag, hade tänkt att gå på spinning men efter att ha cyklat till universitet och sen hem igen så kände jag att jag inte var så sugen på att åka iväg igen. Blev sedan jätte seg och orkade inte ens med att jogga min vanliga runda, jag får ta igen allt imorgon. Hade bestämt med mig själv att det här skulle bli en bra träningsvecka men redan andra dan skiter det sig, typ iaf. Har iaf cyklat 2 mil idag så det är ju nånting.

Idag fick jag äntligen en ny telefon (eller jag fick betala en ny telefon) så nu ska det inte vara något trassel *peppar peppar*.

Hittade för en liten stund även denna kavaj och nu har jag beslutsångest. Har verkligen velat ha ny kavaj as länge men det känns som att jag måste disskutera det här med någon som kan få mig att inse hur mycket jag egentligen kommer att använda den.

Inga kommentarer: