söndag 6 september 2009

Min tur nu

Jag har nog en av världens snällaste pojkvänner som mer eller mindre varje dag den här veckan och under den veckan vi va i spanien lagat all mat. Jag slipper all matlagning för han känner för att laga mat, himla skönt faktiskt. Men idag är det min tur att ta mig i kragen och prestera fram en maträtt, flygande jacob får det bli :)

Annars har dagen idag till en början vart väldigt seg, igår fick jag migrän som inte riktigt var över tills idag, så dagen har kännts som en bakis dag fast det ända intaget av dryck jag haft har vart vatten :S Tog upp min cykel i lägenheten så Tim och jag kunde ta oss en nogrann titt på den (ventilen har läkt luft och frambromsen legat på) så efter att ha pumpat däcken rejält och tagit bort frambromsen så var den som ny igen :) Sen tog vi oss ett litet träningspass på cykel in till city och hem igen. Riktigt skönt och idag kändes det som jag nästan var tillbaka till den konditionen jag hade i våras.

bild från google

Inga kommentarer: