måndag 28 september 2009

Tung morgon

Idag var det riktigt tungt att gå upp ur sängen. Men jag hade lovat mig själv en joggingtur i det friska vädret. Tungt som attan var det och det kändes hela tiden som om överkroppen gick före benen :S

Nu har jag både duschat och fått i mig frukost samt latat mig en hel del. Nu blir det att stormplugga innan lunch sen march till universitetet.
Till Maja som kommenterat i tidigare inlägg och ganska nyligen. Jag HADE något emot ridskolor, det är nog inte så svårt att förstå då de inte har något vidare rykte. Men efter att ha vart och hälsat på "Bimmie" på Sävja (där jag även pratade med ägarna som var super!) så såg jag att den riskolan var super bra. "Bimmie" verkar trivas som fisken i vattnet och han ser jätte lycklig ut. Trots att han har det super drömmer jag ändå att en dag få ha honom hos mig, han betyder allt för mig.
Nån dag, kanske på en pay and jump eller annan tävling, tänkte jag komma och hälsa på igen :)

Inga kommentarer: