måndag 28 september 2009

Trött trött trött

Nu är jag verkligen helt slut i kroppen. Efter lite plugg på universitetet med min juridik grupp så satt jag kvar för lite egna studier och för att vänta in spinningen som började 17.00 Jag tänkte när jag satt där på cykeln att det inte är någon mening att mes "köra" så jag ökade motståndet och jag pressande benen upp och ner. Helt slut och otroligt svettig efteråt (hade svettdroppar på hela axlarna och armarna glänsde av svett) var det bara att ta cykel och cykla hem. Fy tusan vilken färd det blev då! sån otrolig motvind, jag var tvungen att gå upp för en backe för låren inte orkade mer. Tung är det oxå när man måste trampa i en lång nedförsbacke, ingen vila där inte.





Träffade även Hanna på gymet, hon skulle på ett senare pass. Hoppas du tog i riktigt ordentligt ;)

Inga kommentarer: