tisdag 25 mars 2008

Våffeldagen?

Att det var våffeldagen idag visste jag inte förän jag läste om en massa som ska äta våfflor idag. Det här med speciella dagar är nog inte riktigt min grej då jag till och med hade glömt bort Alla hjärtans dag det här året och blev påmind när jag kom till skolan :P Dagen idag spenderades med Anna inne i stan, mkt prat och skratt blev det :) Hoppas hon kommer ifrån jobb lite i veckan så vi kan ses något mer :)

Just nu känns det som att jag inte vill tillbaka till skolan, jag vill egentligen komma tillbaka för att ta hand om min lilla häst men klassen, eller klass och klass, eftersom vi inte har samma kurser nu så verkar det som att vi knappt känner varandra. Ge och ta heter det va? Jag känner inte för att bara ge.

Man kanske borde ta en våffla till efterrätt idag ändå, det låter ganska mumsigt ;)

Inga kommentarer: