tisdag 11 mars 2008

en liten svacka

Har haft en liten blogg svacka nu skulle man kunna säga, eller svackan har bara vart i en vecka men jag har inte känt mig så på. Jag känner mig inte så pigg på nånting egentligen och jag tror det är för att allt tär på mig just nu, det är uppbrottet med Victor, valet av universitet i höst, plugg nu och inför högskoleprovet, vänner or not och att 3 kg måste bort för att jag ska ha uppnåt målet med mitt projektarbete, men de där jävla kilona vill inte bort! jag rider 4 dagar i veckan i skolan, jag kör spinning och styrke träning men nothing happens. Det som glädjer min dag är ridningen på Afrodite som går framåt och att jag på frdag får åka hem och ta ett härligt bubbelbad och fixa mig, så som naglar, ögonbryn osv, sånt man inte orkar göra på elevhemmet i veckorna.

lilla Afrodite

1 kommentar:

Anonym sa...

http://nyheter.stockholm.city.se/art/3408/bloggtips_fr_miljoner/

läste om din favorit i city idag =) / Jeanette