söndag 23 mars 2008

dagen efter ångest

Sådant kan man känna efter tillställningar som påskmiddag med alldeles för mycket mat, dricka och godis. Inte så mycket godis blev det för min del då jag inte kan äta det men mamma tyckte synd om mig om jag bara skulle få nötter så jag fick några godisar också. Ångesten jag mest har idag är att det är bara lite mer än en månad kvar tills mitt projektarbete ska vara klart :S det ska bort 3 kg som verkligen inte vill lämna min kropp! För att dagen skulle kännas bättre tog jag mamma med ut på en promenad i 1 ½ timma så nu sitter jag här med huvudvärk istället :( Nu ska jag iaf ha lov i en vecka och hoppas att jag kan ta det lugnt och slappna av för jag tog inte med mig en ända bok hem så inget pluggande för min del vilket kan ge mig lite små ångest över att jag måste jobba på ordentligt när jag åker tillbaka till uppsala igen.

nu ska jag ta mig en alvedon och göra lite mat så kanske man piggnar till lite :)

Inga kommentarer: