måndag 24 mars 2008

Can't live with it

I can't live if living is without you, typ. Min kära lilla syster Louise har hört på ryktes vägen att de som köpte våran ponny Vallixi funderar på att sälja honom. Okej tänkte jag men sen sa hon att det ryktades om att det eventuellt skulle bli till en ridskola! Asså aldrig att de får göra så! jag ska fan ha tillbaka honom då! typ vad som helst men inte en riskola där jävla ungar ska sitta och slita i honom, han kommer vara helt sönderriden om bara några år! Min fina ponny :( Från SM ponny i hoppning till ridskola :( det får inte bli så, jag ska tvinga pappa att vi köper tillbaka honom så vi kan sälja vidare honom till ett ordentligt hem. Jag kommer aldrig kunna ha det på mitt samvete att han går på en riskola och får harva runt i ett ridhus 3 ggr om dagen 5 dagar i veckan, aldrig!

Bimlis Vallixi, min förevigt

2 kommentarer:

victorias sa...

Nej han kan inte hamna på ridskola!
Han var helt underbar minns jag :)
Jag var medryttare ett tag men slutade för att jag inte han med :/ / Victoria

kajsa sa...

det var säkert länge sen men i somras red jag bimlis, han har det jätte bra men han är rätt arg ibland, han bet mig nästan, men han är jätte snäll och jag vann första pris för bäst skötta häst på ridlägret, han står på säva, fast det vet du nog :)