tisdag 18 mars 2008

ledig soft tisdag

skulle jag ha velat ha.
Men snäll som jag är går jag med Louise till bussen och tar och åker till skolan för att kolla lite när tvåorna rider :S inte det vackraste kan man säga, förutam miccis grupp som såg riktigt fina ut :)

Innan jag och louise skulle till bussen tänkte jag få i mig lite frukost och satte ihop alla ingredienser till min morgon smoothie i min mixer och sen vägrade den att fungera :( helt paj var den så det fick bli omixat :( jag ringer till mamma och är förtvivlad och får gå och köpa en ny idag. En fin frutti blender mixer blev det från OBH Nordica :) När jag väl var på skolan sen tog jag ett litet prat med syon om högskola och åt lite mat. Hem sen bar det och jag var super duktig och plugga, tvätta och hann till gymmet innan klockan 4 :) nu sitter jag här helt slut i kroppen och ska nog kolla tvätten för att sen kanske gå och sova :)


frutti mixer från OBH nordica 400:-

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har en sån mixer i grönt/ Jeanette