lördag 1 mars 2008

usch på mig!

Jag har sånna extrema matriella behov just nu känner jag, jag skule kunna handla upp någons årslön på bara någon timma känner jag. Men aj aj på mig, något jobbhar jag inte, det är lite svårt att ha något när man bor på två orter :( suck! Det är inte direkt någon arbetsgivare som vill ha någon som bara kan jobba helger, lixom lördag och söndag :( Men hela tiden får jag försöka att tänka att kläder behöver jag inte då jag hr fått lov att göra 2 nya hål i skärpen eftersom det har försvunnit hitintills (stavas de så) 7 kg och fler är på väg ;) ett par nya byxor blev det ju förståss i söndags men det var för att jag faktiskt bara har 2 par annars, nu är det 3. Jag måste helt enkelt försöka att hålla mig borta från smycken, speciellt en klocka just nu, smink! jag behöver inge mer (måste intala mig det) samt annat onödig jag lätt kan stoppa på mig. De kostnader jag har annars är bara Mobilen och solningen varje månad så pengarna ska räcka!




Vad gör man när de inte räcker till?

Inga kommentarer: