söndag 16 mars 2008

söndag

Inge vidare bra melodifestival igår enligt mig, Sanna borde ha vunnit, jag kan inte tänka mig att Charlotte Perelli kan vara 100% lycklig då det svenska folket röstade fram Sanna som en vinnare men lyckades inte ändå. Trevligt hade jag iaf hemma hos Anna och Fredrik :) trött som attan var jag när jag kom hem och gick och la mig.

idag har jag vart duktig och betalt min mobilräkning själv :) det är så himla krångligt med dessa ocr nummer och grejer men jag lyckades. Jag satt sen och sökte lägenheter och hoppas innerligt att jag får någon :) Hittade ett nybygge med super snygga lägenheter men de har inte inflyttning förän i oktober och jag måste få en i sommar :( men men, jag hoppas att jag kan få en iaf.

jag och Anna var på promenad igår


min lycka för tillfället

Inga kommentarer: