söndag 30 mars 2008

rastlös

Hela högskoleprovet från förra året gjorde jag såklart inte klart då jag fick alldeles för mkt pirr i benen för att kunna sitta still med det, rastlöshet kanske? Tog min en tallrik köttsoppa och satte mig ute i solen för att ge mitt nylle lite färg. När solen sen gått imoln :( gick jag upp igen för att försöka jobba vidare med det därprovet då ett vänligt pling från msn hördes och Anna fråga om vi inte skulle ta en promenad. Jag är inte den som bangar på sånt så jag tog lilla bilen till Anna för att sedan ta en timmas promenad i solen som nu verkade vilja komma fram :)

Nu måste jag packa :( orkar egentligen inte åka tillbaka till Uppsala imorgon, men jag ska iaf och se min lilla älskling :)

1 kommentar:

Anonym sa...

nathalie.... ta bilen till en promenad!!!