söndag 26 april 2009

Skönt med helg

Det har vart otroligt skönt med helg och det ska faktiskt bli skönt att åka till skolan imorgon :) Det är bara för att denna vecka bara består av 3 dagar, imorgon ska jag vara där mellan kl.09,15 och nångång efter lunch för vi ska fixa grupplabb, Tisdag kl. 10.15-15,00 och sen Onsdag 09.15-12,00 :) Sen blir det bara att åka hem, plocka upp Tim och katten sen fara hem till honom (kanske hinner vi äta något på vägen, i bilen) sen ska jag hämta Louise kl. 15,30 ta henne till läkaren, skjutsa hem henne, vänta på att pappa slutar sen ska jag åka hem till mamma och pappa och vara där fram tills på söndag :D

Idag har dagen mest spenderats med huvudet nedgrävt i böcker, känns som jag pluggat hela dan men inte fått något gjort, det har vart så otroligt tråkigt. Ett spinningpass hann jag med klockan 17.00 som kändes helt underbart, min kondition blir bara bättre och bättre :D Nu på kvällen har jag tonat håret själv för första gången, helt själv! blev nog bra. Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon och jag börjar att bli trött.


pepp för träning, bilden är dock från i fredags

Inga kommentarer: