onsdag 6 maj 2009

Semesterort, check!

Det var ett tag sen jag skrev. Det har inte hänt så mkt mer än att det har vart valborg då jag och Tim åkte hem till mammsen och pappsen, Malin fyllde också år så hon firades. Här i Uppsala har det sen vi kom hem bara regnat och regnat och blåst :( skittrist då man ska cykla i skiten. Idag kom till och med en ordentlig hagelskur när jag cyklade hem, not fun.


Idag har jag och Tim bokat biljetter ner till Spanien 20-28 Augusti, riktigt skönt och veckan innan det är dags att fara till universitet igen. Vi hade kollat på gotland innan vi bokade spanien för vi trodde inte att vi skulle ha råd eller att det skulle vara ledigt i lägenheten. hade vi bokat gotland utan att kolla det här hade det blivit nästan 3 ggr så mkt pengar att lägga ut. Detta är inte heller super billigt, men den som spar han har, och det är jag :) Det jag sparar försvinner ju nu men det blir ändå bra. Ska börja jobba 8 juni och sen får vi se hur länge :)

Inga kommentarer: