lördag 9 maj 2009

varm dag

Idag drog jag och Tim ner på stan, jag hade kollat vädret innan och jag kollade även på vår termometer och det såg inte ut som att det skulle bli mer än 15 grader och halvmulet. När vi väl var nere på stan och bar ett X antal påsar var så blev det jätte varmt och nu är det nästan molnfritt! Supervarmt var det i alla butiker och även jag sken för Tim gnällde inte nånting och ändå var vi inne i en massa butiker och det shoppades en hel del :) Så nu är Louises presenter avklarade och jag fick med mig ett par jeansleggins, en T-shirt och en topp, billigt blev det också vilket är ett + Vi gick en hel del då vi gick hemifrån ca 13.45 och var hemma ca 16.30, vi gick till och med till Luthagen (andra sidan stan för oss) för att köpa Jordgubbar, vindruvor och melon som vi tänkte äta till efterrätt. Nu ska jag göra färsfyllda paprikor med smält ädelgrädd ost på och cremefraiche/gräddfil och sallad till :)







Jeansen orkade jag inte ta bild på för det är ett par vanliga tråkiga :P

Inga kommentarer: