tisdag 14 april 2009

Lyckad dag :)

Lång dag i skolan blev det idag då jag valde att sitta kvar på eftermiddagen efter att jag haft min föreläsning, gjorde nästan klart vår inlämningsuppgift i statestiken som inte ska vara inne förän nästa vecka :) Hade bilden idag då cykeln inte var fixad så det gick sen fort att komma hem. Väl hemma hittade jag mitt försvunna paket från HM i brevlådan :) ett par söta rosa ballerina låg där och en röd bas tröja. Sen hade älsklingen min gjort "skattjakt" åt mig i vår lilla lägenhet^^ Det fanns lappar uppsatta med direktioner om vart jag skulle gå och leta och söta ord som gjorde mig tårögd <3 Hittade tillslut ett litet paket som det fanns ett par jättefina örhängen, älskade älskling, jag blev så otroligt glad :)

Resten av dagen har resulterat i fix med cykeln, cykeltur till statiol för att fylla luft i däcken och sen har jag lagat mat :) Bacon med broccolimos, mumsigt värre!

Inga kommentarer: