torsdag 2 april 2009

Påsk lov :)

Idag fick jag Påsk lov, verkligen super skönt och jag känner att jag är värd det :) Nästa vecka när jag åker hem till mamma så ska jag inte ta med mig en enda bok! Riktig härlig dag har det vart idag, mycket sol och det kändes riktigt varmt :) Termometern visade 12,5 grader så idag tog jag på mig gymkläderna och åkte med dem till spinningen, riktigt skönt. Tidigare var det för kallt att bara ha löparbyxor på sig. Efter min föreläsning åkte jag till Gränby där jag och Tim kollade lite i affärer och fikade en snabbis, riktigt mysigt och vi behövde det. När han är i skolan är jag hemma och när han är hemma är jag i skolan :( Jag fick såklart med mig saker hem.... ett löst corall färgat linne från Hm och armband också dem corallfärgade :P Köpte sen också en ny halsduk från Åhlens, även den corall färgad. Allt blev nog corallfärgat för att Tim brukar klaga på mitt rosa :P

Nytt linne med en liten ficka på bröstet, vårig och fin


Ny halsduk att ha till skinjackan


Armband, min arm ser lite konstig ut :S

Inga kommentarer: