lördag 4 april 2009

shopping

Makes me happy :) Och det spelar faktiskt ingen roll vad det är för slags shopping, till mig eller med någon annan. Idag kollade t.ex Tim på skor vilket gör att mitt shopping behov blir tillfredsställt. Jag har faktiskt vart jätte duktig nu senaste dagarna och resonerat med mig själv och Tim och då även avstyrt många impuls köp. Till exempel så vill jag ha ett par nya jeans men efter att ha resonerat med Tim kom vi fram till att jag minskat i storlek nu och fortsätter med det så det är ingen mening med ett par nya :) Sen har jag även insett att jag kan vänta (till nästa vecka iaf).

Jag har börjat med nånting jag aldrig trodde att jag skulle, nämligen spela wow, World of Warcraft :P Tim spelar och nu ville jag också ha en gubbe. Jag lär ju inte spela så ofta med det är kul då och då :)

Lite nödvändighets shopping blev det idag då skorna Tim ville ha inte fanns i hans storlek. Jag undrar om det är fler än jag som shoppar hårshampoo mest efter dess utseénde? Detta ska iaf vara bra......och rosa

Inga kommentarer: