onsdag 22 april 2009

Long time no see

En vecka sen sist jag loggade in, har helt enkelt inte haft lust eller tid. Har inte hänt så mkt heller, jag har pluggat, pluggat och pluggat och inte så mkt mer. Hela den här veckan har det längtats efter fredag = pengar. Den här månaden är det mkt utgifter så någon vidare shopping den här månaden kommer det inte att bli. Har dock beställt ett par skor för mamma och pappa vågar inte köpa några åt mig i spanien för om det blir fel.

I helgen tänkte jag göra lite godmat till mig och Tim på lördag, eller om det kommer att vara efterrätt. Tänkte göra "kokospannkakor/plättar", det är ett LCHF recept man behöver 2 ägg, 1 dl grädde, 0,5 dl kokosflingor, 0,25 dl havregryn, 0,25 dl linfrö och en liten gnutta salt. Kokosflingorna, havregrynen och linfröna ska man mixa/använda i matberedare tills det blir som mjöl, då kan man blanda ihop allt, låta jäsa i 5-10 min sen grädda :) (jag tror det är recept för 1 person)


Skorna jag beställt, kommer nog att användas flitigt då de passar till både jeans och klänningar/kjolar :) (www.nelly.se)

Inga kommentarer: