måndag 11 februari 2008

Vinter/vår Måndag

idag har det verkligen känts som att det är vår, men icke det är fortfaranade februari och skit kallt, höll på att frysa ihjäl när jag var ute och gick i den härliga solen :)
Igår var syster Bea super snäll och bjöd mig på mat :) super gott fast jag var skeptisk i början. Åkte hem sen med victor för att kolla klart på Miami Inc och sen kolla vi på Super sugen och den var verkligen Kass! skit dålig verkligen, den var alldeles för långsam. Inatt vaknade jag oxå plötligt av att jag hade as ont i magen! den kändes som det läckte ut magsaft ur min magsäck, men inte så troligt kanske, jag fick gå ner till undervåningen och ta ett glas samarin, plocka även med mig en Pepcil med mig upp men behövde inte ta den.

aja, nu är jag skit tråkig, godnatt :)

Inga kommentarer: