söndag 24 februari 2008

segt

idag var jag super seg när jag vaknade och ont i huvudet hade jag också. Istället för att ligga hemma på soffan med en kopp te så skulle jag, mamma, malin och Leffe och shoppa, visst alltid trevligt men lite mindre trevligt när det är lite ont om pengar. Snabbt fick jag iaf duscha, sminka mig och äta frukost i morse sen kördes Victor till bussen och vi åkte iväg. Jag var faktiskt inte så pepp på att hoppa och tog åt mig ett par jeans för att prova och dom satt perfekt :) super! Med ett lite bättre humör nu letade jag efter ett par nya löparbyxor som jag främst ska ha på spinningpassen i veckorna och hittade ett par snygga från craft :) hemma upptäckte jag att jag också kunde ha ett par jeans som mamma köpt från Cleas Göran, hon sa att jag kunde få dem om ett par veckor då hon inte kommer vilja ha dem längre.

Nu i 10 dagar har jag tagit hand om Fleet då jag hade kunnat sova en timma extra innan praktiken och idag kom ägaren till stallet och sa att jag kunde få lite pengar för att jag vart så snäll och ställt upp gratis nu ett par gånger :) wiiie :)
de nya löpar byxorna :)

Inga kommentarer: