måndag 25 februari 2008

Framför tv:n

Sitter framför tv:n och hade tänkt att gå och lägga mig nu men såg att det var Sjukligt feta barn 4:an och jag tycker att det är riktigt intressant, själv är jag glad att jag lyckats med att gå ner över 7 kg på snart 3 månader :) allt hängde på att jag fick veta att jag hade uppbyggnad av diabetes och behövde sluta med allt socker för att slippa få ta insulin. Tillsammans med den träning jag alltid haft (3-5 gg/veckan) och upphörandet av socker så har det gett resultat, eller visserligen beror viktnedgången också på att jag fick reda på att jag hade vatten brist och kan därför inte bryta ner fett, nu när jag vet om allt så rasar det :)

Mitt tips till andra är att verkligen försöka sluta med allt onödigt socker och att RÖRA PÅ SIG! Trots detta ska man alltid vara stolt över den man är ;)

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/traning/article132148.ab en super bra artikel om löpning

Inga kommentarer: