måndag 4 februari 2008

One and Only

Idag var slutet på my One and Only stallvecka, har vart en härlig vecka då jag älskar att jobba i stall men visst det har vart lite jobbigt med slask och spring till lektioner. Helgen var skön med mycket snö och en härlig ridtur på min älskling Armangac, gick kanke inte super men vi brydde bara oss om att ha roligt och trava på :) kanske om jag rider honom någon mer gång så kasnke det går bättre :) Jag har bilder från veckan men dom kommer nog sen.
Sitter nu och får egentligen åka hem från skolan men har packat in mina väskor i Saras bil så jag slipper att bära på dem och sen väntar jag på mina klass kompisar så jag har någon att åka bussen med hem :) Väl hemma ska jag göra lite Engelska sen ska jag fan sova :) har gått upp nu klockan 7 varje morgon (även helgen) så nu vill jag ha lite sovmorgon :)

Inga kommentarer: