lördag 2 februari 2008

kanske inte världens bästa blogg humör

Kännerför att skrivaliteändå. Den här veckan har jag haft stlltjänst och harfortarandedet, framtills måndagmorgon. Stalltjänst innebär, upp 07.00 för att fodra, mocka, släppa ut hästar m.m och att man dricker en hel del oboý. Har faktiskt varten riktigt bravecka, jag var helt inställd på en hel pain vecka pga att alla sa att den var så himla hemsk och jobbig, själv tycker jag inte att den vart för jobbig, jobba i ett riktigt tävlings stall, där kan man få jobba! Har blivit lite kär i veckan Armangac heter kärleken och är en super gulig häst :) och på tal om kärlek, är det inte lite jobbigt, jag vet inte riktigt hur det blir med kärleken, det känns lite jobbigt just nu, men den som lever får se som Nikki skrev i sin blogg (http://nikkiliito.blogg.se)

I veckan har jag vart lite sur på de som inte lyssnar på folk som redovisar t.ex inför klassen och liknande, det är så dålig stil att sitta och sova eller göra någonting annat, man kan ju iaf försöka att se ut som att man lyssnar och är intresserad fast man kasnke inte lyssnar så noga. Jag tycker speciellt att de som själva inte gillar attredovisa inför klass ska ta åt sig för om de nu mår dåligt av att stå där, få inte andra att känna samma sak!

imorgon kanske lite bilder kommer från dagens plåtning av mig och Nikki på hästarna :P

Inga kommentarer: