torsdag 28 februari 2008

Nytt Nytt Nytt :)

I tisdags var jag och Anna in till stan och hann med hur mkt som helst :) först var vi till två ridsportbutiker för att leta efter en tröja till mig men hittade ingen, sen var vi till UM, vi fixade nytt leg till Anna, köpte en tröja till mig, försökte lämna in Annas mobil på telenor men det gick inte, jag bestämde mig för att jag skulle köpa en jacka men hade inga pengar :P , vi fika på Nancys :) och vi gick sen till tattueraren och jag fick en tid dagen efter för i fyllnad av min tattuering på ryggen och sedan åkte vi för att hämta Victor och vidare hem :)

igår var dagen jag fyllde i tattueringen och det gjorde PISS ONT! fy fan så där ont gjorde det inte första gången! Jag köpte även en ny jacka efter att jag skramlat ihop lite pengar :)

bilder kommer later ;)

Inga kommentarer: