onsdag 23 juni 2010

Solbrända och mosade axlar ;)

Idag har det vart fullt ös på jobbet, jag har kutat med gräsklippare, rensat ogräs och sopat och gjort fint i ett område. Inte ett moln kunde jag se på himlen och riktig varmt blev det, skönt tycker de som inte jobbar men med långa blåbyxor i tjock textil så blev det as varmt. Härligt brun är jag på armar, axlar, övreryggen, bröstet och ansiktet, allt annat är vitt (plus de fina vita strecken på axlarna efter mitt linne).

Efter dagens arbete (som lönade sig i att jag kan vara ledig både imorgon och på fredag) våldgästade jag och syster gymet (bland alla män/pojkar). Bröst och axlar stod på schemat och ett riktigt bra pass drog vi till med. Axlar är helt fantastiskt att köra, riktigt super mördade blir de och mjölksyran nästan sprutar ur öronen. Egentligen tycker jag inte att jag måste ha så mycket axel träning, axlar är det jag har blivit välsignad med, eller iaf delta muskeln är snyggt utvecklad, kappmusklerna vill jag dock ha mer av! Det är så snyggt ;)

Inga kommentarer: