torsdag 10 juni 2010

Inte som planerat


Jag lyckades tagga till inför löpningen men fick en massa mothugg under första varvet. Tofsen gled ner och när jag skulle sätta om håret gick tofsen sönder, fick stanna klockan och mig själv, knyta om tofsen och få upp håret igen. Vaderna var sjkt stela och pulsen var hög. Efter första varvet stannade jag (och klockan) för att stretcha och knyta om skorna. Laddade för varv nummer 2 som jag för den delen tog åt andra hållet = mindre uppför, mer nedför. 2a varvet gick bättre och jag avslutade med ett 3e varv. 6,9 km löpning, 4,6 km cykel och en sjukt dålig tid blev det, jag är iaf nöjd som genomförde löpningen trotts att det kändes sådär.
Hemma stretchad jag i solen och tog 2 mackor för att ladda om batterierna. Planen var sedan att duscha och sen revidera ett arbete jag har kvar att fixa. Jag kom till duschen och lyckades ta mig ur den också för sjukt dåligt började jag må. Mådde riktigt illa så jag la mig på sängen och sov 1,5 timma. Nu har jag fått i mig mat och mår bättre så nu ska jag sitta på balkongen med Tims dator som har word och min egna för att pausa med slösurfande :)

Inga kommentarer: