tisdag 22 juni 2010

Jobb, träning, äta, sova

Dagarna bara flyger förbi! Jobb 06.30 till 16.00 varje dag och sen bär det av för träning :) Träning får jag dels genom jobbet hela dagarna, axlarna är helt mördade till helgen (och nu!) Men efter jobbet pressar jag mig ändå runt löparspår och jag pressar musklerna till max på gymet. Förhoppningsvis blir det superba resultat efter den här sommaren, jag har bestämt att jag ska slå pers på alla desistanser jag springer under sommaren och det ska inte bli några problem, jag tränar ju 6 dagar i veckan av en anledning :) Springar för närvarande 4 dagar, olika distanser och intensiteter och sen styrka 3 dagar. "dieten" vet jag inte riktigt än hur den fungerar, jag hoppas på resultat annars får jag göra om, igen :P
Jobb, jobb, jobb
I helgen var jag hos min man och mös. Frunsch (min frukost/lunch) på balkongen med nybakt bröd, god ost, jordgubbar, körsbär och kaffe :)

Inga kommentarer: