onsdag 1 juni 2011

Up and away


Uppe i typ vanlig tid även denna dag som kommer att till mestadels spenderas hemma med näsan i böckerna. En promenad ska det bli först men jag som inte hade huvudet med mig igår glömde då att köpa mjölk så nu står jag utan och får ta promenaden nu vid 7 för att kunna gå en vända sen köpa mjölk på ica som öppnar klockan 8. Har en hel del som ska göras idag. Hoppas hinna igenom minst 2 kapitel inför min tenta, fixa det lilla som är kvar på kompleteringen på uppsatsen, städa för imorgon bär det av till mammsen och pappsen. Skulle även behöva cykla ner på stan en snabbis för ett litet ärende och sedan snabbt tillbaka, men det lär jag få skjuta på om det tryter om tid.

Nu åker dojjorna på för en promenad och en tur in på ica, hoppas regnet inte hinner komma :S

Inga kommentarer: