onsdag 1 juni 2011

Mosat huvud under pansarvagn

Har hunnit de 2 planerade kapitel jag hade idag samt ytterligare en tur till Ica för att hämta paket och sedan en snabbis till stan. Det var när jag började sitta med beskattning av enskilda firmor som huvudet kände sig sönder mosat som under en pansarvagn. Städningen sköt jag upp tills imorgon, hoppas jag hinner det mellan mer plugg, träning och eventuellt lite packning om jag inte får rumpan ur soffan och gör det snart. Mamma och pappa kommer för att hämta oss innan lunch så tiden att disponera är ganska knapp.
Paketet på Ica innehöll nytt proteinpulver och en massa mellanmåls bars att äta på eftermiddagara. Att äta kosttillskott nu när träningen blir lite knapp pga det intensiva plugget känns lite sådär. Skulle gärna både hinna springa och gymma men det får bli när både tid och energi vill infinna sig.

Kanske skulle jag “fusk ge“ kroppen lite energi i form av pwo som ger den en liten energiboost sen springa? Eller så är det kanske lite dumt med koffeinpreparat så nära man ska gå och lägga sig.....

Inga kommentarer: