torsdag 9 juni 2011

Lär sig sin läxa

Så här vid vattnet låg jag och bara njöt för mig själv i solen. Hade jag inte vart själv kanske jag hade tagit mig ett dopp men idag fick det räcka med att jag gick ut till vaderna och sen hade vatten upp på benen. Glömde solskyddsfaktorn hemma vilket jag kom på efter att ha cyklat en liten bit men inte orkat vända och det får jag sota för nu. Förhoppningsvis lär jag mig en läxa nu när baksida lår, vader och rumpa bränner så att jag nästan inte står ut. Direkt när jag kom hem var jag tvungen att gå ner till Ica för att köpa en after sun då det var knepigt att gå på toaletten för att huden strama så mycket.

Jag får nu se om jag klarar av att promenera något mer idag, löpning är bara att glömma, dels för de brända benen och dels för knät. Har iaf gått 60 minuter innan frukost och sen cyklat fram och tillbaka till stranden typ 2*40 minuter.

Inga kommentarer: