tisdag 21 juni 2011

Comeback!

Efter en vecka i degklumpens tecken är jag nu tillbaka till verkligheten och träningen. Igår gjorde jag comeback i löparspåret med en ganska dålig runda men idag var jag där igen och gjorde då bättre ifrån mig. Jag har jobbat under veckan som gått och har med jobbet också rört en hel del på mig vilket är skönt. Dock så känner jag att jag ätit betydligt mer än vad jag sprungit så nu måste allt överflödigt springas bort igen.

Jag har under veckan funderat en hel del och kommit fram till att jag kommer hålla mig till dietmat och löpning minst 6 veckor till sen får vi se om jag går på och börjar äta mer i syfte att bygga muskler eller om jag efter dessa 6 veckor kommer att dieta och springa 4 veckor till och sen göra förändringen, framtiden får visa.


Inga kommentarer: