onsdag 11 januari 2012

'Jag gråter när ingen ser'

JAG VILL TILLBAKA!

Åh hur kunde jag vara så dum då, 9 April 2011 då kortet är taget, varför kunde jag inte njuta och vara lite nöjd? Nu kan vi säkert plusa på 10 kg på den vikten jag hade då. Jag har ingen våg hemma, tack och lov för det, så jag vet inte exakt men byxorna jag hade då, de kan jag inte ha nu.

Nu vet jag inte hur jag ska komma tillbaka till den formen, den formen då jag ska ta mig tiden till att vara nöjd. Då tränade jag 3 gånger om dagen och åt väldigt strikt på ett ordentligt underskott, det fungerar inte i längen, det har jag lovat mig själv och mina nära att inte göra igen. Men nu, nu vet jag inte hur det ska gå till för att jag inte ska vara det "jag":et jag var då fast med + 10 kg fett. Hur går man ner i vikt utan att vara så extrem? Hur gör "alla" andra?

Jag kan känna igen mig i detta inlägg http://varstafeta.shapemeup.se/2011/09/26/det-ar-din-dag-idag/ Jag vill inte vara det jag är idag men hur ska jag göra? Jag vill kunna ha mina lösa slitna jeans till sommaren, jag vill kunna ha mina shorts, jag vill vara lycklig och glad på 66-68 kg

Inga kommentarer: