tisdag 3 januari 2012

Dagens löpning

Sprang samma runda idag som tillsammans med Tim igår fast åt motsatt håll och det gick så mycket bättre idag än igår. Idag blev det inga stopp och inget tjockt i halsen. Tempot var något lägre idag, inte mycket med lite lägre vilket kanske bidrog till att det blev ett mer enhetligt pass. Fast än det gick bättre idag känns det bättre att springa med Tim eftersom jag då får träna på att springa med ett högre grundtempo.

Nu grubblar jag mycket över huruvida jag jag verkligen kan acceptera mitt val att inte satsa på viktnedgång det här året. Nu när så otroligt många startar med detox och dieter vill jag också vara en av dem som hänger på. Jag vill, jag vill, jag vill! men jag vill också må bra och klara av ett liv utan att vara på diet.

Inga kommentarer: