onsdag 5 oktober 2011

Time past by

Jag kommer inte att kommentera så mycket om tiden som gått sen jag skrev sist. Helgen innehöll ett löppass med inslag av intervaller på lördag morgon och sen födelsedagskalas efter det med tårta, godis och annat snacks. Louise hon höll sig till diet.

I måndags laddade både jag och Louise med perfekt kosthållning till ett aerobics pass som blev inställt. Istället gick vi en power Walk på 90 minuter för min del som fortsatte gå hemåt efter att vi skilts åt.

Igår, kanelbullens dag, blev det urjobbigt kardiopass på gymmet innan frukost för mig. Louise har börjat med en ny vana och börjat springa om mornarna.  Sen slank det ner en kanelbulle eller två för min del.

Nu nalkas det crossfit och jag hoppas jag slipper spy av trötthet denna gång, nära var det förra veckan.


Inga kommentarer: